11.15.2010

お詫び EARLY CLOSED SUNDAY PM

To all our customers. So sorry but we had to close early Sunday Night just after opening, due to an
unexpected illness. After being tested and treated at the hospital, everything is OK now. So sorry for any inconvenience caused. I did enjoy my first ambulance ride in Japan! But seriously, if at any time you don't feel well, please go and get some help, just in case it is serious. Thank you for your understanding. See you soon, Jeff and Yuriko.

日曜日はこれまで1番忙しいランチタイムでした
お越しくださった皆様
ありがとうございます

ですがその後
5時からのディナー開始直後に
シェフジェフの体調が急に悪くなり
お店を閉めて病院に直行することになってしまいました

病院で点滴を受けた後
検査をした結果
異常は見られませんでした

扉にクローズの旨を書いた紙を貼りましたが
お越しくださった方々及び
ご心配をお掛けした皆様には
改めてお詫び申し上げます

 15日(月)は営業いたします
新しい営業時間になりますので
ご注意下さい

ランチは平日11:30~14:30
     土日11:00~14:00
ディナーは平日土日共に17:00~21:00
月曜日は夜の営業はありません
火曜日は定休日です

2 件のコメント:

  1. あらら・・・
    ジェフ大丈夫ですか?

    今度、差し入れでパワードリンク持参します!

    返信削除
  2. めったに体調不良を訴えないシェフジェフだけに心配しましたが、その後大丈夫です。
    こういうことになると健康のありがたさを実感しますです・・・。

    返信削除